Експлуатації ланцюгових пив
Складності експлуатації
Для новачка в експлуатації ланцюгових пив гостро постає питання: як правильно використовувати пилу не на шкоду її придатності. Адже отримавши невелику консультацію у продавця, майже вся інформація швидко випаровується при початку роботи і поверхневих знань часом недостатньо навіть приступити до виконання невеликих завдань. Але найголовніше дотримуватися тих основ експлуатації сприяють правильній роботі ланцюгових пив, що б витратні матеріали і механічні вузли техніки могли працювати з мінімально припустимим зносом, заклавши принципи довгого служіння пилки.
Як ми знаємо, ланцюг ланцюгової пили змащується маслом і в більшості моделей автоматично. Масло бажано лити спеціальна, мінімум можна користуватися трансформаторним маслом і ні в якому разі не намагатися користуватися відпрацюванням, це призведе до поломки масляного насоса. В процесі розпилювання відстежувати колір стружки на ланцюгу і її кількість. Якщо ланцюг темніє або ланки забиваються деревної пилом, варто звернути увагу на подачу масла або зменшити натиск на пилку. Можливо дерево дуже тверде і сухе, і потрібно більш вільне обертання ланцюга достатньою для змащення ланок і охолодження. При підгоряння зубів вони швидко затупився, і це призведе до швидкого зносу ведучої зірочки, облизывании шестерень у електропили і надмірного навантаження на двигун. Ланцюгом користуватися завжди тільки гострою і при потребі підточувати її напилком, а шину періодично перевертати для рівномірного зносу щоб уникнути перекосу пропилу в бік.
Часто приносять на ремонт бензопили з подгоревшим варіатором, така поломка характерна від користувачів, осторожничавших дати максимальні оберти при натискуванні пилкою на дерево. Варіатор складається з двох або трьох частин стислих пружиною, і на оборотах ці частини розтягують пружину, захоплюючи за собою і обертаючи чашку зчеплення з зірочкою. При малих обертах варіатор в чашці ковзає і нагрівається, від нагрівання слабшає пружина, а іноді вигоряє мастило з підшипника-сепаратора на якому сидить чашка зчеплення і плавляться пластикові шестерні приводу маслонасоса.
Проблема правильно приготовленої паливної суміші майже завжди призводить до поломки поршневий. Враховуючи, що на заправках у нас не завжди буває нормальної якості бензин і сумніваюся, що буває без етанолу, бажано використовувати бензин марки А-92, його менше бадяжать, і купувати на заправках заслужили довіру у водіїв. Змішувати потрібно бензин з маслом у пропорції зазначеної на етикетці, можна навіть трохи більше, але ніяк не менше, і завжди використовувати масло спеціально для бензопил і бензинових тримерів. Масло для скутерів і човнових двигунів часто буває такою, що при ньому виходять з ладу колінчасті вали у бензинового інструменту.
Це були основні проблеми, що виникають при експлуатації ланцюгових пив, та рекомендації як їх уникнути, але не всі: дуже багато всяких нюансів виникає при несправності інструменту, і майстри з ремонту іноді методично, крок за кроком знаходять проблему і якщо Вам дороги час і нерви, зверніться в майстерню. Але якщо Ви будете дотримуватися рекомендацій з експлуатації, то сподіваюся, Ваш інструмент служити буде надійно і довго.