Продавець Магазин запчастин Техновам розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2046 відгуків
+380 (67) 734-59-55
+380 (50) 362-06-79
Магазин запчастей Техновам
Кошик

Віброплити Патріот

Віброплити Патріот

Техніка Патріот



Віброплити Патріот як і вся техніка торгової марки «PATRIOT» вигідно відрізняються від конкурентів якістю виконання, надійністю та терміном служби при самих важких навантаженнях.

Область застосування віброплит Патріот.

Вібраційні плити Патріот застосовують для вибірково-локального ремонту доріг, відновлення зруйнованої поверхні в ході ремонту комунальних мереж, влаштування майданчиків з твердим покриттям, укладання тротуарної плитки або брущатого покриття, виготовлення фундаментних підошов навколо доріг і інших робіт, які потребують ущільнення грунту. Це засіб малої дорожньої та будівельної механізації дозволяє скоротити час, необхідний для проведення робіт по трамбування будь-якого виду грунту, від піску до щебеню, забезпечує високий рівень щільності верхнього шару покриття і не вимагає значних витрат у ході експлуатації.

Всі віброплити Патріот універсальні, і з цього все обладнані баком для води.

Загальні вказівки по експлуатації.

Перед початком роботи

Перед кожним використанням віброплити необхідно виконати наступні операції.

- Переконайтеся в тому, що обладнання очищено від бруду і пилу. Особливу увагу повинно бути приділено внутрішній поверхні плити , а також двигуну.

- Уважно огляньте машину на предмет пошкоджень, всі органи управління повинні бути в справному стані.

-Перевіряйте паливні шланги, пробки заливних горловин масляних картерів і паливний бак на ознаку витоку, у разі виявлення негайно усуньте до початку роботи.

- Перевірте рівень масла і при необхідності долийте. Використовуйте відповідне моторне масло з відповідною в'язкістю. Проводьте заміну масла на прогрітому двигуні.

- Перевірте рівень масла в цьому механізмі і долийте при необхідності. Використовуйте відповідне масло з відповідною в'язкістю.

- Перевірити рівень палива в баку і при необхідності долийте його. Використовуйте чистий бензин марки А-92. Використання забрудненого палива може призвести до забруднення паливної системи.

- Перевірити повітряний фільтр. Надмірне наявність бруду і пилу всередині фільтруючого елемента призведе до нестійкої роботи двигуна. Очистіть повітряний фільтр якщо він забруднений.

- Перевірте ступінь натягу приводного ременя. Допустиме значення повинно бути 10 – 15 мм. при стисненні ременя між двома шківами.

- Перевірити кріплення всіх болтових з'єднань, при необхідності зробіть затяжку.

Запуск і зупинка.

Запуск.

- Поверніть вимикач у положення ON – ВКЛ.

- Переведіть кран подачі палива в положення відкрито і наполовину відкрити повітряну заслінку.

- При запуску в холодну пору року закрийте повітряну заслінку повністю.

- При запуску в теплу пору року або прогрітого двигуна повітряна заслінка повинна бути відкрита повністю.

- Переведіть важіль дросельної заслінки на мінімальні оберти.

- Відкрийте кран подачі палива.

- Потягніть рукоятку пускового шнура стартера, поки не відчуєте значний опір, після цього поверніть в початкове положення, а потім потягніть рукоятку енергійно, двигун заведеться.

- Не рекомендується витягати шнур стартера максимально(на всю довжину), а також різко відпускати його при повторній спробі завести двигун. Утримуючи рукоятку, плавно поверніть його в зворотне положення.

Після того, як двигун заведеться, відкрийте повністю повітряну заслінку і прогрійте двигун на мінімальних обертах протягом 3-5 хвилин.

Зупинка.

Увага: В екстрених випадках для зупинки двигуна, просто поверніть вимикач у положення OFF – ВИМКНЕНО. У звичайних умовах застосовуйте наступний порядок.

- Переведіть важіль дросельної заслінки в нижнє положення, дайте двигуну попрацювати на холостих обертах 1-2 хвилини. Поверніть вимикач двигуна в положення OFF-ВИМКНЕНО.

- Закрийте кран подачі палива.



Порядок роботи



Зніміть транспортувальні колеса з рами плити.

Запустіть двигун, після прогріву переведіть ручку дросельної заслінки до включення муфти, збільшуйте кількість оборотів до плавної роботи вібраційної плити(без Ривків) і, притримуючи за ручку, направляйте плиту в потрібне місце.

При необхідності роботи на похилій поверхні, не більше 20 градусів, щоб допомогти руху, натискайте на ручку трохи вперед. При роботі на узвозі утримуйте і трохи відхилятися назад, якщо вібраційна плита починає пересуватися дуже швидко.

В залежності від матеріалу для досягнення найкращого результату ущільнення рекомендується проходити в три або чотири проходу.

Якщо грунт дуже вологий, дайте йому просохнути до початку проведення робіт по ущільненню.

Якщо грунт настільки суха, що створюються хмари пилу під час роботи, деяка кількість вологи має бути додано до матеріалу ущільнення для поліпшення роботи. Це також зменшить навантаження на повітряний фільтр.

При використанні плити на бруківці, прикріпіть килимок (у комплект постачання не входить) в нижній частині пластини плити для запобігання відколів на поверхні каменю.

При використанні плити для укладання асфальту, попередньо обробіть нижню частину пластини дизельним паливом і відкрийте кран на системі зрошення.

Увага: Не використовуйте вібраційну плиту на бетоні або на дуже жорсткій поверхні – можливе пошкодження вібраційного механізму і двигуна.

Технічне обслуговування

План технічного обслуговування.

Вібраційні плити Патріот призначені для довгої і тривалої роботи. При цьому необхідно регулярне технічне обслуговування. Завжди використовуйте оригінальні запасні частини, рекомендовані мастильні матеріали і паливо. Використання не оригінальних запасних частин може призвести до втрати гарантії.

Перед початком технічного обслуговування заглушіть двигун і від'єднайте дріт від свічки запалювання. Завжди встановлюйте вібраційну плиту на рівній поверхні, щоб забезпечити точний рівень масла. Використовуйте тільки рекомендовані масла.

Щоденне обслуговування:

Очистити від бруду корпус машини.

Чистити внутрішню поверхню плити.

Перевірити фільтр і очистити його при необхідності.

Перевірити рівень масла в двигуні.

Перевірити кріплення гвинтів і гайок і затягнути їх при необхідності.

Через перші 20 години роботи:

Перевірити і відрегулювати натяг приводного ременя.

Замінити масло в двигуні.

Через два тижні або кожні п'ятдесят годин роботи.

Перевірити і відрегулювати натяг приводного ременя

Перевірити амортизацію опори.

Перевірити повітряний фільтр і очистити його при необхідності.

Перевірити рівень масла в цьому механізмі.

Через місяць або кожні 100 годин.

Замінити масло в двигуні.

Перевірити свічку запалювання.

Перевірити подачу води.

Очистити паливний відстійник.

Через рік або кожні 200 годин роботи.

Перевірити і відрегулювати зазор в клапанах.

Замінити масло в цьому механізмі.

Технічне обслуговування повітряного фільтра.

Двигун оснащений подвійним повітряним фільтром. Повітряний фільтр повинен обслуговуватися регулярно, щоб запобігти засмічення карбюратора.

Робіть це частіше, якщо двигун працює на забруднених територіях.

Увага: Ніколи не користуйтеся розчинником або бензином для очищення деталей фільтра. Це може стати причиною пожежі або вибуху.

Порядок обслуговування.

Видаліть кришку повітряного фільтра. Зніміть обидва елемента і перевірте їх на наявність пошкоджень або розривів. Замініть пошкоджені елементи.

Промийте фільтруючий елемент в розчині м'якого миючого засобу і теплої води. Ретельно прополощіть в чистій воді. Дайте елементу повністю просохнути. Занурте фільтруючий елемент в чисте моторне масло і потім відіжміть надлишки масла.

Злегка натисніть на паперовий елемент, щоб видалити бруд. Замініть паперовий елемент, якщо він пошкоджений або забруднений.

Увага: Ніколи не запускайте двигун без повітряного фільтра, це може привести до серйозних пошкоджень двигуна.

Заміна масла в двигуні.

Заміну масла справляєте на прогрітому двигуні. В цілях захисту навколишнього середовища, розмістіть контейнер під машину для збору відпрацьованого масла. Утилізацію проводите у відповідності з природоохоронним законодавством свого регіону.

Видаліть пробку заливного отвору і зливну пробку. Злити відпрацьоване масло. Встановіть зливну пробку.

Заповніть картер двигуна рекомендованим маслом до рівня отвори для пробки.

Встановіть на місце пробку масляного фільтра.

Регулювання обертів двигуна.

Максимальна частота обертання двигуна 3600+-100 оборотів в хвилину.

Регулювання карбюратора.

Запустіть двигун і дайте йому прогрітися до робочої температури.

Відрегулюйте частоту обертання холостого ходу за допомогою гвинта обмеження переміщення дросельної заслінки. Номінальна частота обертання в режимі холостого ходу 1400+/-150 оборотів в хвилину.

Примітка: На деяких двигунах направляючий гвинт оснащений захисною кришкою для запобігання надмірного збагачення повітряно – паливної суміші в цілях дотримання регулювання викидів парникових газів. Якість суміші встановлюється на заводі і ніяких налаштувань не потрібно. Не намагайтеся зняти кришку обмежувача. Ковпачок обмежувача не може бути видалено без порушення гвинта обмежувача.

Перевірка свічки запалювання.

Крім щотижневого технічного обслуговування свічки запалювання, необхідно також чистити і замінити свічку запалювання у разі необхідності для забезпечення нормального функціонування двигуна.

Зняти ковпак свічки з допомогою свічкового ключа і отримати свічку запалювання.

Огляньте свічку запалювання і замініть якщо вона зношена або якщо тріснула і кришиться ізоляція.

Якщо свічка в нормальному стані, почистити її за допомогою металевої щітки.

Виміряти зазор свічки. Зазор повинен бути: 0.7 – 0.8 мм

Перевірте щоб шайба свічки була в хорошому стані, закрутіть свічку рукою, щоб уникнути перекосу різьби.

Затягніть свічку ключем щоб стиснути шайбу.

Увага: Свічка повинна бути ретельно встановлена і притиснута. Недостатньо притиснута свічка може дуже сильно розігрітися і пошкодити двигун.

Регулювання натягу приводного ременя.

На нових машинах або після установки приводного ременя, перевірте натяг ременя після перших 20 годин роботи. Надалі через кожні 50 годин роботи.

Регулювання натягу ременя проводиться в наступному порядку.

Послабте гвинти кріплення захисного кожуха і зніміть його.

Послабте чотири гайки, які утримують двигун на монтажній пластині.

Послабте гвинт натягу ременя.

Відрегулюйте ремінь так, щоб він відхилявся 10 -15 мм при натисканні посередині між шківами.

Потім затягніть чотири гайки, які тримають двигун на монтажній пластині.

Переконайтеся, що шків муфти і шків вібратора знаходяться в одній площині, для цього помістіть лінійку навпаки шківів і перемістіть двигун так, щоб два шківа були паралельні.

Затягніть всі гайки і гвинти для кріплення.

Заміна масла в цьому механізмі.

Рівень масла в вібраційному механізмі необхідно перевіряти кожні 50 годин роботи, повної заміну масла призводить кожні 200 годин роботи.

Для цього:

Встановіть машину на рівній та твердій поверхні.

Відкрутіть масляну пробку.

Нахиліть машину і злийте масло в приготовлену ємність.

Встановіть машину на рівній та твердій поверхні.

Залийте чисте масло, поки масло не покриє горловину дренажного отвору.

Встановіть на місце масляну пробку.

Зберігання.

Плиту вібраційну зберігати в приміщенні з природною вентиляцією. Категорія умов зберігання за ГОСТ 15150. Не допускайте перевертати, класти на бік і нахиляти, більш ніж на 20 градусів від горизонталі, а також зберігати в одному приміщенні з активними хімічними речовинами.

При тривалому зберіганні необхідно провести консервацію.

Промийте та висушіть всі пофарбовані поверхні. Незабарвлені поверхні (металеві) необхідно протерти гасом і змастити технічним вазеліном.

Слейте бензин из топливного бака, удалите топливо из поплавковой камеры карбюратора путем слива топлива из сливной пробки.

Слейте оставшуюся воду из бака для воды, промойте и высушите систему распределения воды.

Выкрутите свечу и налейте несколько капель моторного масла в цилиндр. Проверните несколько раз стартер, чтобы масло растеклось по внутренней поверхности цилиндра.

Транспортировка.

Внимание: Необходимо соблюдать особую осторожность при погрузке или разгрузке вибрационной плиты.

Используйте соответствующее подъемное оборудование и технику.

Будьте уверены, что в области машины нет людей.

При транспортуванні піднімайте машину на достатню висоту. Використовуйте для кріплення спеціальну скобу і гак.

Закріпіть машину на транспортному засобі, щоб уникнути перекидання.

Увага: Забороняється транспортувати плиту вібраційну при нахилі більше 20 градусів від горизонталі!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner