Ремонт бензопили Stihl
Корпус Бензопили Stihl
Заміна корпусу пили Stihl MS-180.
Кожна бензопила забезпечена муфтою аварійної зупинки руху ланцюга, він спрацьовує способом гальмування ведучої зірочки. У більшості пив гальма знаходиться в притискної кришці кріплення шини, але в деяких, наприклад як у бензопили Stihl MS-180 вона знаходиться безпосередньо в корпусі бензопили. Надійна конструкція, але і в теж час при підгоряння зчеплення часто оплавляється весь корпус.
Підгорання зчеплення через сильний нагрів відбувається тому, що пила працює на високих оборотах при затиснутою муфті. Користувач часто не звертає уваги на откинутую вниз ручку гальма, а іноді при обкатці пилку залишають без нагляду і від вібрації ручку відкидає і коли закінчується бензин, обороти підвищуються, тим сам зчеплення нагрівається і плавить корпус бензопили.
Ремонт бензопили Stihl MS-180 з оплавленим корпусом робота складна і коштує витрат на запчастини і послуги по їх заміні. Міняти часто доводиться сам корпус, пружини варіатора, сепаратор ведучої зірочки, шестерню привода насоса масло. Іноді до цього додається масло насос і вся муфта, рідше ще й правий сальник.
Работа по замене корпуса бензопилы Stihl MS-180 довольно трудоемка и непроста. Требуется в буквальном смысле, всю бензопилу переместить на другой корпус, детально разобрав и собрав бензопилу по новой. К тому же часто собранные вновь запчасти на другой корпус, высказывают капризность и плохо приживаются на другой бензопиле, как это смешно и звучит, но многие кто связан с ремонтом так считают.
Що б уникнути цих проблем з бензопилою Stihl MS-180, потрібно бути уважним до таких можливих поломок. Не залишати працюючу бензопилу без нагляду і поменше смикати за важіль аварійної зупинки обертання ланцюга.