Продавець Магазин запчастин Техновам розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2756 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (50) 362-06-79
Магазин запчастей Техновам
Кошик

Ремонти генераторів

Ремонти генераторів

Ремонти електростанцій


Дизельні та бензинові електростанції частіше називаються генераторами, дуже поширені у приватних користувачів. Але в силу необізнаності приватниками в правильній експлуатації генераторів вони приносять не тільки допомога у виробництві електрики, але і розчарування, і проблеми.
Хоча для експлуатації генераторів великих і поглиблених пізнань механіки та електромеханіки, а також в електриці непотрібно, все ж деяким трохи правилами потрібно слідувати чітко.
Для всіх чотиритактних двигунів внутрішнього згоряння мастилом є рідкі спеціальні масла ― зроблені на основі нафтопродуктів і заливаються ці масла в картер двигуна, будь то бензиновий або дизельний генератор, є тільки відмінності в маркуванні та склад масла, але бути присутнім воно в двигуні має, і в потрібній кількості. Але також масло має бути вчасно замінено, не рідше ніж через кожні п'ятдесят мото-годин роботи генератора, а при використанні генератора в сильно запилених місцях ще частіше і в залежності від забруднення масла.
Чим загрожують ухилення від норм використання мастила в двигунах генераторів і не тільки. Будь-яке масло втрачає свої мастильні властивості в процесі роботи двигуна і якщо його використати понад норми, двигун буде гірше змазуватися. А при попаданні пилу і абразивних частинок через фільтр масло з несвоєчасною його заміною, двигун генератора може заклинити, але навіть якщо цього не відбудеться, то ресурс роботи генератора знижується в рази за рахунок погіршення змащення тертьових деталей. Швидко виходять з ладу поршнева група колінчатий вал, розподільний вал, підшипники і гільза циліндра.
Деякий недотримання норм використання масла для змащування дизельних двигунів в генераторах і не тільки, може призвести до ще більш поганих наслідків, ніж ті, що описані вище, а саме підвищений рівень масла в картері призводить до змішування його з паливом, від чого двигун може піти в рознос і заклинити. Може відбутися обрив шатуна, розвал деталей і блоку двигуна.
Паливні системи двигунів генераторів також потребують своєчасних обслуживаниях і можуть вийти з ладу при використанні неякісного і брудного палива. У бензинових двигунах засмічується карбюратор, а в дизелях паливний насос форсунка. Бензинова паливна система ремонтується легше, ніж дизельний, карбюратор чиститься, миється і продувається, а ось для дизельного паливного насоса і форсунки потрібно вже спеціальне обладнання.
Іноді при неможливості завести бензиновий генератор власник відразу починає панікувати і обдзвонювати майстерні і сервісні центри, хоча проблема може бути вихід з ладу свічки запалювання, ну максимум котушки запалювання, що може бути усунено більшістю чоловіків самостійно. Але ось при поганій час пуску дизельного генератора, яке часто трапляється в зимовий час, чоловік не панікує, він крутить стартером і смикає шворкой поки є сил або поки не сяде акумулятор. Не згоріла солярка в холодному двигуні стікає по стінках гільзи в картер, і змішується з маслом, підвищуючи його рівень і виробляючи вибухонебезпечну суміш.
Дизельний двигун генератора звичайно не вибухне, але коли його заведуть, то після цього йому дорога або ремонт, або на звалище.
Дуже рідко, але буває причиною поганої роботи або не роботи двигунів генераторів стають клапанні системи уприскування і випуску. І якщо генератор дуже довго не експлуатували, то чистка цих систем обов'язкова, інакше можна не тільки зіткнутися з поганою роботою, але і на мить завис клапан може пробити поршень або бути зігнутим і пошкодити головку циліндра.
В генераторах часто ремонтуються не тільки вийшли з ладу двигуна, електрична частина теж дає збої.
Якщо двигун працює, а світла немає – жарт, немає подачі електрики, потрібно перевірити запобіжники, АВР, щітки збудження ― якщо це синхронний генератор, але найгірше це обрив або коротке на статорі або якір генератора.
Ремонт дизельних і бензинових електростанцій вимагає трудомісткої діагностики, часу на заміну недешевих деталей і оплату праці сервісу. Правильна експлуатація генераторів і їх технічне обслуговування часто дає можливість експлуатувати їх дуже багато років в якості аварійного електропостачання, так як до капітального ремонту середньо якісний генератор повинен прослужити не менше двох тисяч мото-годин.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner