Якір на болгарку Ворскла
Електроінструмент, який зараз називають болгаркою, почав виготовляється в Болгарії, від сюди й пішла назва інструмента. Спочатку він називався кутошліфувальною машиною. Сьогодні є безліч фірм, які виготовляють її, різних моделей із різною потужністю. Але одне залишається постійним, це її елементи. Якщо ви знайдете час і повністю розберетеся з пристроєм інструмента та розберете всі варіанти можливих поломок, навчитеся проводити діагностику болгарки, отже, ви зможете самостійно, своїми руками, зробити ремонт УШМ різної модифікації.
Чому вам варто придбати запчастини на електроінструменти саме в нас
Скориставшись послугами нашого інтернет-магазина ви зможете купити необхідні запчастини для ремонту болгарки, такі, наприклад, як якорь на болгарку Ворскла ПМЗ-1.5-125 В/Е, та інші запчастини на різні модифікації болгарки, а також на різні електроінструменти.
- Наша компанія продає запчастини на електроінструменти та болгарку високої якості, вони повністю відповідають усім європейським стандартам якості.
- Ми працюємо тільки з перевіреними постачальниками.
- Наш товар продається за невисоку вартість, але високої якості.
- Якщо у вас виникнуть питання щодо марки або моделі, якої-небудь запчастини, то ви завжди зможете отримати консультацію від досвідченого продавця консультанта.
- На всі запчастини є сертифікати та всі необхідні документи, що підтверджують якість і оригінальність.
Які зламання часто бувають у болгарки
Провівши аналітику в роботі болгарки, ми прийшли до висновку, що зазвичай майстри стикаються з такими проблемами:
- Інструмент починає іскрити. Це, найімовірніше, проблема із із ізоляцією якоря, прийшли в непридатність щітки або засмічився тримач щітки.
- Злишений звук бавовни. Можлива зламання щітки або замкнута обмотка.
- Якщо ви чуєте звук, що схожий на хрум, то це проблема з підшипниками.
- Якщо ваш електроінструмент видає механічний гул і водночас виникає сильне постукування, то шукайте несправність у редукторі.
- Коли інструмент не працює зовсім і навіть не вмикається, а коли спробувати крутити вручну диск, він крутиться погано або зовсім не крутиться, то це може бути причина в редукторі.
- Буває, що напрацює кнопка фіксації шпинделя. Це може статися, якщо на неї натискали, коли обертався диск або ж він просто взагалі заклинив.
- Якщо болгарка працює ривками, треба оглянути механізм двигуна на міжвиткове замикання.
- Коли КШМ вібрує, то шукайте причину в механікі. Огляньте уважно справність підшипників, редуктора та вала ротора.
- Під час нагрівання інструмента в зоні двигуна необхідно оглянути щітки, можливо, вони зносилися або буває ще причина в замиканні обмотування.
- Під час нагрівання корпусу редуктора перевірте мастило, можливо, вона висохла, може бути потрібна заміна шестерні.
- Якщо під час роботи ви зіткнулися з малими обертами інструменту або ж із падінням його потужності, то шукайте причину в двигуні.
- Під час перегрівання ваша болгарка почне димити. Вимкніть і огляньте обмотку та ізоляцію.
- Під час двигуна, що працює, інструмент гудить, але не обертається. Вам необхідно оглянути редуктор і підшипники.
Розміри якоря також озвучені на відео
Незападання розмірів у пів міліметра не завжди буває важливим
Загальна довжина якоря: 174.5 мм
Діаметр обмотки якоря: 38 мм
Довжина обмотки по залозу: 55 мм
Діаметр колектора: 28 мм
Посадка нижнього підшипника: 8 мм
Відстань між підшипниками: 141 мм
Посадка верхнього підшипника: 10 мм
Вал якоря, посадка шестерні малої: 8 мм на шпону, кріплення на різі.
Основні | |
---|---|
Виробник | Ворскла |
Вид приводу інструменту | Електричний |
Призначення інструменту | Шліфувальна машина |
Тип запчастини | Якір |
Користувацькі характеристики | |
Якір | Довжина якоря по валу |
- Ціна: 1 600 ₴